Thursday 30 August 2012

My Aidilfitri Celebration - Shafinaz

Salam Aidiftri. Minal aidil walfaizin.

Pejam celik dah sebulan kita menunaikan ibadah puasa. Alhamdulillah, semoga amalan kita diterima Allah swt. Amin. Masa malam raya hari itu, saya dan family excited sungguh apabila mendengar pengumuman raya. Hohoho. 1 Syawal pada tahun ini jatuh pada 19 Ogos 2012 iaitu pada hari Ahad. Heee.

Raya Oh Yeah!
FYI, saya merupakan anak jati Selangor, makanya kampung saya hanya di Selangor sahaja. Kadang-kadang jealous jugak bila tengok orang lain balik kampung jauh-jauh. Takpelah, yang penting raya bersama family dah cukup menggembirakan. Okay, let's pictures do the talking. Oh ya, family potrait dekat dalam camera ayah and tak sempat ambik, so tengok je lah gambar yang ada ni.

1 Syawal 1433 H
Sisters :)

Suasana Hari Raya
Syukur alhamdulillah, Syawal pada tahun ini cukup bermakna buat saya dan keluarga. Actually, setiap tahun pon bermakna jugak, tapi raya tahun ini agak best la jugak. Haa,jangan kita lupa, di sebalik kegembiraan kita menyambut Syawal dengan orang yang tersayang, masih ada mereka yang kurang bernasib baik. Jadi, marilah kita menyambut Syawal ini dengan penuh kesyukuran :)


No comments:

Post a Comment