Saturday 28 July 2012

ok ! giliran tuan hamba plak- Aidiel Macho

Assalamualaikum & apa khabar anda ???
nampaknya ramadhan al-mubarak sudah menjelma kembali..puasa mau penuh kali ni tau & penuhkan dengan amalan ibadat J ..okay,ni first time taip dalam blog...sorry la klu kekok or noob skit kn..hehehe...ok,entry kali ni saya nak berceritakan pasal pengalaman berpuasa untuk tahun ini sebagai anak perantau a.k.a orang bujang.yelaaaa,orang rumah dah anta kat kampung,cuti berpantang..oopss...haha...ENOUGH.
seperti yang kita tahu kita berpuasa 21/7/2012...untung la depa yang balik rumah sahur sama2 dengan family kn :'(....saya xblikkkk~warghhh...haha..xpa2,dah beso dah...cukup2,xyah nak feeling lebeyh2 plak..hahaha....okay,mcm biasa la..sahur pagi sbtu tu hanya pekena aiyaq hot chocolate ja..hehe...*mengantuk mana ada selera nak mamam*....

pejam celik pejam celik..dah petang...apa lagi,... BAZAAR jom!!....wahhh,memang sah-sah la rambang mata si abang kita sorang ni...toleh kiri,toleh kanan..pelbagai menu ada...hahaha...last2 beli kueh ja..ni ha kuehnya :


                                              nindia kueh feveret cek "kueh seri muka"

okay,mai saya cerita pasal makanan kegemaran....saya percaya semua orang psati ada makanan kegemaran tersendiri semesa berbuka kn ??? hehehe...ok lah,cakap panjang lebar xmau...mari kita tengok makanan & minuman feveret cek masa berbuka =)

kurma ayam

ayam masak merah

 air krisantimum :) ~mmg xsah la klu aiyaq ni xda masa berbuka

buah melaka ~sebegai pencuci mulut..hehe

urmm....banyak tu ja makanan feverat saya.....xleh makan banyak2 waktu berbuka ni...karang nnti perut sangkut nk solat lak hahaha.....dengan ini saya bersertakan gambar2 berbuka di rumah sewa a.k.a rumah bujang :)







ok lah....setakad ni ja kot entry saya yg serba kekurangan ini....semoga ramadhan kita kali ini lebih baik dari ramadhan yang lepas....selamat menjalani ibadah puasa & selamat hari raya maaf zahir & batin...heeeeeeeeeeee.... ^_^v assalamualaikum

No comments:

Post a Comment